Wednesday, November 22, 2006

Väriä elämään

Jee, tänään sain KoolAidia rapakon takaa Saijan avustuksella:

Jotain elonmerkkejä piti blogailla välillä, vaikka käsityörintamalla ollut tällä hetkellä tosi hiljaista. Kaikki illat oon viimeistelly opinnäytetyötä, ja tänään vein sen vihdoin painoon. Nyt se on pois mun käsistä (tosin ei vielä mielestä, siitä on tosi vaikee irrottautua) ja toivottavasti ehtii kässyjäkin tehdä. Tosin oon saanut jo kaksi joululahjaa valmiiksi, mutta niitä voi esitellä vasta joulun jälkeen. Oon myöskin saanut joulukortti-idean, ja pitää niitäkin varmaan pikkuhiljaa alkaa tehdä, että ehtii saada ajoissa postiin.

Uusin Ulla on ilmestynyt ja siellä on ekaa kertaa mun oma ohje! Oli kyllä pollea olo, kun näin sen siellä muiden ammattilaisemmilta vaikuttavien ohjeiden joukossa. Ulla oli jälleen kerran ihana lukupaketti ja niin ihania ohjeita. En uskalla listata, mitä haluaisin tehdä. Kumminkin jää vaan haaveiks. K-18 estraan tekis mieli suunnitella jotain, pari ideaakin tuli. Katsotaan, saako jotain aikaiseksi...

Nyt huilimaan, toivottavasti saan aikaiseksi jotain teille esiteltävää taas kohta.

1 comment:

Anonymous said...

Puputsi, olet bongannut minut näköjään bussissa neulomassa kämmekästä (heh, heh).

Vastasin viestiisi tuolla blogissani.

Maiju