Tuesday, October 24, 2006

Ostoksia jälleen...

Tjooh, topikin luettuaan moni varmasti ajattelee jotain tyyliin: "Taasko se on ostanu jotain? Koska se oikein tekee niistä ostamistaan jutuista jotain?!" Kiirettä pitää siis edelleen koulun kanssa, enkä oo saanu mitään valmiiksi asti. Pari joululahjaa on kyllä jo yli puolen välin, vaikka on vasta lokakuu. Vähänkö oon ylpeä siitä. Joululahjojen kuvia en täällä voi näyttää, koska suurin osta lahjomistani taitaa lueskella tätä blogia ainakin silloin tällöin. Suuret joululahjapaljastukset siis joulun jälkeen. :)

Tänään oli jostain syystä aamulla vaikea herätä. Torkkua painoin ties kuinka monta kertaa. En tiedä, mitä olen yön aikana touhunnut, mutta kun nousin ylös, huomasin, että mulla oli päällä eri vaatteet, kun missä olin menny nukkumaan! Arvatkaa oliko outo olo. Pitää varmaan laittaa joku kamera vahtimaan yöks mun touhuja.

Sittenpä näitä ostoksia:

Perjantaina kävin Anttilassa. Piti ostaa jotain muuta, mutta mukaan tarttuikin lankaa, ylläri. :)
Tänään kävin Novitan tehtaanmyymälässä ja hamstrasin lankaa joululahjoihin ja tilauksiin. Kävin myös Hobby pointissa ja ostin helmiä, mutta en osaa ottaa niistä hyvää kuvaa. Kaiken lisäksi ehdin jo muokata ne ihanaksi koruksi, joka mulla on tällä hetkellä kaulassa. Korusta laitan kuvan myöhemmin, koska meidän kuvausekspertti saa ottaa siitä hyvän kuvan.

Lopuksi vielä päivän toiveajatus: Olisinpa kissa, saisi vain pötkötellä päivät pitkät.

5 comments:

Anonymous said...

Tulin vastavierailulle. Lohduttavaa nähdä, että joku toinenkin on viime aikoina käynyt usein lankaostoksilla ;) Itsestäni tuntuu, että siihen on mennyt kaikki vapaa-aika. Mutta onhan meillä nyt sitten, mitä neuloa.

Anonymous said...

pelottavalle näyttää... ootko ikinä ajatellut oisko sulla ostosmania??

TuuliS said...

Minusta tulee seuraavassa elämässäni SISÄKISSA! Saa nukkua niin paljon kuin haluaa.

Raisa said...

Mulla on kanssa sama huoli. Kun bloggaa lankaostoksensa niin tuntuu että muut ajattelee toisaan että eikö se mitään saa aikaseks, ostelee vaan nurkkiin pyörimään ihan liikaa lankaa...!! Et ole ainut. Ja: onhan sitten materiaalia! =)

Anonymous said...

No huh! Olin tulossa kysymään (vihdoin kun muistin) että tulivathan langat silloin perille, mutta onneksi ovat tulleet :D