Sunday, January 14, 2007

*kröhöm*

Kävin lankaostoksilla Fiina-neuleessa. Lanka-alet pitäisi kieltää jossain...


Violeteista Maijoista tulee mulle sukat. Vihreä ja keltainen Maija puolestaan päätyvät miehen sukkiin (en ole siis ainoa, joka niitä lankoja hamstraa!). Cool flammesta tulee pipo ja Kokon nyt vaan oli niin superihanaa, että se piti ottaa mukaan. Vaaleammat puuvillalangat oli alessa ja niistä en vielä tiedä mitä tulee, mutta tummemmasta olisi tarkoitus tulla kaverille rimssu, mikäli väri kelpaa. Mies oli sitä mieltä, että mulla olis syytä liittyä lankahamstereihin, mutta pitää nyt vielä miettiä. Tuntuu aika mahdottomalta ajatus olla kokonainen kuukausi ostamatta lankaa. Jos en osta lankaa, niin sit varmaan ostan karkkia, joka on paljon huonompi vaihtoehto. Kauppareisulla ostin myös nämä:


Päättelyneuloja, silmukkapidikkeen ja uunilämpömittarin massailuja varten. Kauhea hinku olisi massailla, mutta en ole vielä keksinyt, että mitä kaikkea niistä tekisi, ja siksi on koko homma vähän jäänyt. Muutenkin tänään ollut niin kyllästynyt olo, ettei ole oikein saanut mitään aikaan. Yritän tässä aloitella itselleni Lyyra-sukkia, mutta aivot ei tajua tuosta ohjeesta mitään. Eilen sain kuitenkin pääteltyä nämä:


Lisäksi koneessa pyörivät tällä hetkellä mun ihan omat Tove-tumput! Esittelen tuotoksen sitten myöhemmin. Ihan uskomatonta, että jotain pitkästä aikaa ihan mulle itselle vaan... Taidan mennä koneen viereen päivystämään, koska mun tumppuset on valmiit. :)

No comments: